"Separar a xemelgos na escola é danino"
Científicos da Universidade de Winconsin (EEUU)
realizaron unha investigación no 2004 con 878 parexas de xemelgos entre cinco e
sete anos para comprobar o comportamento (tanto nos estudos como de carácter
) destes dous irmáns ao separalos da mesma clase no colexio. Para iso
investigaron 3 grupos: un grupo onde os xemelgos estiveran na mesma clase,
outro que foran separados aos sete anos e outro que foron separados aos cinco.
Comprobaron que os rapaces que foron
separados aos cinco anos tiñan problemas emocionais como medo, tristeza e
inseguridade. Iso provocou nos rapaces (monozigóticos) que eses problemas
emocionais foran aumentando. Mentres que nos rapaces (dizigóticos) desaparecía
despois dun curso. Os rapaces que foron separados aos
cinco anos tiñan máis problemas de aprendizaxe que os que estaban na mesma
clase. Os rapaces que foron separados aos
sete anos tiñan problemas coa lectura e problemas de conduta e emocionais.
A universidade Libre de Amsterdam realizou
tamén as súas investigacións en 2009 e chegaron a mesma conclusión; os xemelgos
sofren estres o primeiro curso de Primaria ao estar separados pero ao estar no
sexto curso o sentimento desaparece. Nesta investigación ademais demostraron
que non había ningún efecto en canto ao seu rendemento escolar, nos xemelgos mentres
que nos mellizos si, xa que ao estar separados inflúe positivamente na súa
actitude; esfórzanse máis e aplícanse máis.
Ambos os dous estudios aconsellan tomar
unha decisión acorde coas necesidades, a idade e a cigosidade dos nenos; xa que
hai en casos que e favorable separalos e en outros non.
Publicado o 4 de abril de 2017
Publicado o 4 de abril de 2017
Comentarios
Publicar un comentario